مهارت‌آموزی دختران مرکز خیریه حکیمی توسط شهرداری منطقه ۱۲

به  مناسبت روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س) وحیدرضا انارکی محمدی در بازدید از مرکز خیریه دختران حکیمی از همکاری مدیریت شهری منطقه ۱۲ در راستای آموزش و مهارت‌آموزی دختران این مرکز خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  در این بازدید مریم اردبیلی مشاور شهردار  تهران در امور بانوان، سید امیر حسین ساداتی معاون امور اجتماعی منطقه ۱۲ و جمعی از مدیران شهری منطقه شهردار را همراهی کردند. 

 شهردار منطقه ۱۲ گفت:خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری بنا به تاکید شهردار تهران، ارتباط خوب و موثری بین مدیریت شهری و مراکز خیریه ایجاد شده است.

وی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) افزود: خوشبخانه در منطقه ۱۲ موسسات و مراکز خیریه زیادی فعالیت می کنند که قدمت برخی از آنها به بیش از ۷۰ سال می رسد .

انارکی محمدی ادامه داد: شهرداری این امکان را دارد تا در حوزه مهارت آموزی دختران همکاری هایی را با مراکز خیریه داشته باشد.

در ادامه این نشست مشاور شهردار تهران در امور بانوان نیز گفت: اعتقاد داریم دختران باعث خیر و برکت در شهر هستند و باید زمینه ورود سالم و موثر آنها را در اداره شهر فراهم آورد.

مریم اردبیلی افزود: دخترانی که در مرکز خیریه حکیمی زندگی می کنند نیز حتما از دختران موفق آینده تهران به شمار می روند.

بر اساس این گزارش مرکز خیریه دخترانه حکیمی از سال ۱۳۳۷ درست قبل از تاسیس سازمان بهزیستی کشور فعالیت خود را در منطقه ۱۲ آغاز کرده است.

 در جریان این دیدارمدیر مرکز خیریه حکیمی گزارشی از فعالیت های مرکز و مشکلات پیش رو ارائه کرد.

انتهای پیام/
 

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 54266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =