نظارت بر مطالبات و اقدامات مدیریت شهری در راستای مطالبات مردمی است

"مهدی پیرهادی" و "نرگس معدنی پور" اعضای شورای شهر اسلامی تهران با حضور در مسجد سیدالشهداء محله تهرانسر شمالی با شهروندان منطقه ۲۱ دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مهدی پیرهادی" با حضور در بین شهروندان منطقه ۲۱ گفت: ضرورت توسعه ناوگان و نوسازی اتوبوس ها و مترو در شهر تهران با حمایت های مدیریت شهری پایتخت در حال پیگیری و بزودی در سال ۱۴۰۳ شاهد توسعه و افزایش آن خواهیم بود.

وی افزود: امسال اتوبوس های نو در شهر تهران دیده می شود و در حوزه مترو بیش از ۷۰ درصد واگن های مترو افزایش پیدا می کند و همچنین در بحث نوسازی تاکسی اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ زیرا که کیفیت زندگی شهروندان بسیار مهم است.

وی در خصوص فصای سبز و درختان شهر تهران اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار درخت در نقاط مختلف شهر تهران کاشته که فقط در زمستان گذشته ۶۰۰ هزار درخت در کمربند سبز شهر تهران کاشته شده است.

پیرهادی همچنین از اتفاق خوبی که قرار است در تهران اتفاق بیفتاد خبر داد و گفت: برای رفاه حال شهروندان چهارباغ وسیع و بزرگی در مجاورت مصلای تهران و بزرگراه رسالت، بوستان مجهز در نظر گرفته شده است که بزودی شاهد آن خواهیم بود.

عضو شورای شهر اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به کمبود آب در تهران گفت: بخاطر کمبود آب در سال۱۴۰۳ بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای حوزه آبیاری فضای سبز بودجه در نظر گرفته شده است؛ که فضای سبز شهر تهران با مشکلی روبرو نشود. مخازن آب اضطراری در مواقع بحران آبی، که اگر اتفاقی بیافتد طی ۷۲ ساعت مردم آب آشامیدنی داشته باشند که دومین کشور بعد از ژاپن هستیم که در این امر مهم در دستور کارمان قرار گرفته است.

" نرگس معدنی پور" عضور شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه این دیدار گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی بعد از کرونا، دوره سختی بود تا بتواتیم مردم و شهروندان را دوباره دور هم جمع کنیم. مجموعه های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی تعطیل و غیرفعال شده بود، که فعال کردن آن و بروزرسانی مجموعه ها بسیار سخت بود که این امر با همه مشکلاتش انجام شد.

وی اظهار کرد: بودجه منطقه ۲۱ در حوزه فرهنگی امسال ۳ برابر شده است، پس باید نیازها بروآورده شود و حتی بروزرسانی شود.در این دوره یکی از رویکردهای مهم، خانواده محوری است. بر این اساس پردیس خانواده، بوستان خانواده در حال شکل گیری است.

بر اساس این گزارش؛ طی این دیدار مردمی دو تن از  اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۲۱ شنونده درخواست‌های شهروندی مراجعین در حوزه امور مرتبط با شهر و شهرنشینی بودند و دستورات لازم را در چارچوب قوانین موجود صادر کردند.

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های در دست اجرای منطقه ۲۱

اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز چهارشنبه در بازدیدی ۶ ساعته از پروژه های در دست اجرای منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳ بر ارتقاء کمی و کیفی خدمات رسانی شهرداری به شهروندان تاکید کردند.

"نرگس معدنی پور" و " مهدی پیرهادی" اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید که به همراه "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ و معاونین این منطقه همراه بود، از پروژه های همچون پل روگذر تقاطع متوسلیان_باغستان، روددره قوری چای، بوستان بانوان گوهر شاد، بوستان خانواده، شهربانو ، بوستان بانوان و .... بازدید و شرایط اجرای پروژه های این منطقه را بررسی کردند.

در این بازدید همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منزل شهید "اسماعیل رستمی " از خانواده معظم شهداء با اهداء لوح تجلیل کردند.

انتهای پیام/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 54641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =