آغاز عملیات نهرسازی در محله سلیمانی

شهردار منطقه ۱۰ در بازدید صبحگاهی خود از ناحیه یک، روند مراحل طرح جمع آوری انهار فرسوده محله سلیمانی پس از انشعاب های فاضلاب خانگی را بررسی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، صبح امروز مجید رباطی شهردار منطقه با همراهی شرفی معاون خدمات شهری و محیط زیست، ماندگار معاون فنی و عمرانی، اسدالهی شهردار ناحیه یک و برخی از مدیران در محله سلیمانی حضور یافتند و با توجه به نصب انشعابات خانگی شبکه فاضلاب شهری، از مراحل طرح جمع آوری انهار فرسوده و اجرای عملیات نهر جدید بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید معاون فنی و عمرانی منطقه با اشاره به مشکلات ناشی از وجود انهار فرسوده و روباز قدیمی اعم از معضلات زیست محیطی و بهداشتی در محلات به ویژه در فصول گرم سال افزود: پس از گذشت یک دهه طرح تکمیل و توسعه فاضلاب شهری در راستای رفع و جلوگیری از انتشار آلودگی و بوی نامطبوع و همچنین انباشت زباله در محیط شهری و با هدف ارایه خدمات به شهروندان در این شرایط کرونایی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در دستور کار حوزه عمران منطقه قرار گرفت.

ماندگار در بخشی از سخنان خود از آغاز طرح در محله سلیمانی در فاز اول خبر داد و یادآور شد: بر همین اساس طبق درخواست شورایاری و اهالی محل، طی هفته گذشته عملیات تخریب و جمع آوری نهرهای قدیمی و احداث نهرهای جدید در محور قزوین، خیابان تیموری، کوچه رسولی و خیابان ابراهیم حسینی کوچه کهندانی اجرا و در مجموع ۲۵۰ مترطول نهر روسی به کانیو کتابی و جانبی تبدیل شد.

او در خاتمه افزود: همزمان با تکمیل این طرح، پروژه های خرد مقیاس محله ای در محلات دهگانه اجرا خواهد شد و پس از اجرای نهرسازی، عملیات روکش آسفالت در این معابر نیز انجام خواهد شد.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
کد خبر: 10001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =