راه اندازی اتوبوس گردشگری به یاد شهدای مدافع سلامت

سرپرست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران از معرفی دبیران برتر کانون‌های سلامت فعال در سطح محلات ۱۴ گانه این منطقه و راه اندازی اتوبوس گردشگری ویژه یادبود شهدای مدافع سلامت در خیابان های مرکزی تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران، مهدی سبحانی، سرپرست  معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران با اعلام این خبر، در تشریح برنامه های هفته ملی سلامت در سطح این منطقه، گفت: ویژه برنامه‌های هفته سلامت با شعار "ساختن جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر" با نگاه ویژه به مشارکت سازمان‌های برون و دورن بخشی و توجه به شرایط کرونایی تا هفتم اردیبشهت برگزار می‌شود.

 او افزود: ۲۸ کارگاه آموزشی مجازی با مشارکت سازمان‌ها و مراکز درمانی و خانه های بهداشت واقع در سطح محلات چهارده گانه سطح منطقه و همچنین وبینار تخصصی با حضور دکتر مردانی متخصص بیماری‌های عفونی و عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در هفته ملی سلامت در حال برگزاری است.

او از حضور شهردار منطقه و شهرداران نواحی مرکزی تهران در مراکز درمانی سطح منطقه ۶ تهران از جمله بیمارستان امام خمینی، بیمارستان کودکان، بیمارستان محب یاس و مرکز جامع خدمات سادات به منظور قدردانی از زحمات کادر درمان در اوج شیوع کرونا خبر داد و افزود: ۳۰ نفر از کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت در هفته ملی سلامت تقدیر شدند.          

سبحانی همچنین به تقدیر از سه طرح برتر همگام سلامت همراه با قدردانی از تلاش‌های پنج سازمان‌ مردم‌نهاد همکار با شهرداری منطقه ۶ تهران در حوزه سلامت همزمان با هفته ملی سلامت اشاره کرد و گفت: تقدیر از دبیران کانون‌های ده‌گانه ۱۴ محله سطح منطقه ۶ در این هفته اجرا شد.

او درباره برگزاری تور سلامت گردی در سطح منطقه ۶ نیز اظهار کرد: اتوبوس گردشگری با هدف معرفی پتانسیل‌های سلامت‌محور و مراکز دیدنی و تاریخی سطح منطقه ویژه دبیران کانون‌های سلامت به راه افتاد. همچنین کمپین دوچرخه‌سواری ویژه یادبود  شهدای مدافع سلامت و نیز ویژه برنامه سلامت گردی "معرفی مراکز و ظرفیت‌های حوزه سلامت" از برنامه های سطح این منطقه در هفته ملی سلامت بود.

به گفته سرپرست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران، اشتراک‌گذاری طرح‌های گرافیکی و تولیدات محتوایی، چاپ و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، انتشار مجموعه کلیپ‌های "اگر از من می‌شنوی" در شبکه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی و اکران فراخوان مسابقه داستان نیمه تمام را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

بر طبق این گزارش، برنامه‌های هفته ملی سلامت با شعار "ساختن جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر" در سطح منطقه ۶ تهران در حال برگزاری است

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 10007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =