برگزاری دوره‌های درخانه کارآفرین‌شو

اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، دوره‌های آموزشی آنلاین "در خانه کارآفرین‌شو" را با هدف افزایش مهارت‌های فردی و آموزش توسعه کسب و کارهای خانگی برگزار می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر گفت: زنان گروه مهمی از شهروندان تهرانی هستند و توانمندسازی ایشان در ابعاد مختلف، در تحکیم بنیان خانواده و تربیت نیروی انسانی خلاق و توانمند برای جامعه، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

بهروزآذر افزود: از بسترهای مناسب جهت توانمندسازی افراد، توجه به توانمندسازی اقتصادی در حوزه کارآفرینی است. به همین منظور اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در نظر دارد به عنوان مرجعی در زمینه توانمندسازی زنان، آموزش¬های رایگانی را برای افراد علاقه‌مند به کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی برگزار نماید.

زهرا بهروزآذر با اشاره به تغییرات و رشد چشمگیر نحوه آموزش و فرایندهای یادگیری در بستر فضای مجازی ، که با توجه به شیوع ویروس کووید_۱۹ در یک سال اخیر رخ داده است، گفت: در همین راستا طرح "در خانه کارآفرین‌شو" با هدف اصلی افزایش مهارت‌های فردی و آموزش توسعه کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی و هدف فرعی غنی‌سازی اوقات فراغت به عنوان بخشی از این آموزش‌ها برگزار می‌شود تا ضمن کاهش هزینه‌های آموزشی و کمک به کسب درآمد به خانواده‌ها، نقشی در گسترش و توسعه کارآفرینی به عنوان فرایندی که در تداوم رشد و توسعه‌ی ملی اثربخش است، داشته باشد.

دوره آنلاین "درخانه کارآفرین‌شو" با حضور چهار بانوی فعال در حوزه‌های مختلف کسب و کار و دوبانوی توانمند در تولید محصولات خانگی در فضای اینستاگرام اداره کل امور بانوان در ۱۸ قسمت پخش خواهد شد.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
کد خبر: 10037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =