تبدیل وضعیت ایثارگران در اولویت است

مدیر جدید اداره کل رفاه و امور ایثارگران گفت: با جدیت پیگیر تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان شاهد، ایثارگر و جانبازان هستیم و به طور یقین با اجرای قانون و برای کمک به آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه و امور ایثارگران عباسعلی مدیح مدیرکل رفاه و امور ایثارگران با بیان این مطلب که اولین مطالبه ما بحث تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر، جانبازان  خواهد بود افزود: تعدادی  از فرزندان معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان که در شهرداری تهران به صورت شرکتی مشغول به کار هستند با توجه به استفساریه شورای نگهبان در خصوص تبدیل وضعیت شان اعتراض داشتند که برهمین راستا نسبت به تغییر وضعیت ایشان پیگیری های لازم  صورت گرفت.

او اظهار داشت: لیست این افراد طی نامه ای برای تسریع در پیگیری تغییر وضعیت ایشان صورت پذیرفته است و اداره کل رفاه و امور ایثارگران تا به نتیجه رسیدن این قانون از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

مدیح ادامه داد: مدیران این اداره کل به جد پیگیر این موضوع هستند تا به نفع ایثارگران قانون تغییر استخدامی صورت پذیرد و مکاتباتی به همین منظور صورت پذیرفته است.

او تاکید کرد: براساس قانون ، ایثارگران در هر شرایطی که مشغول به کار در هر دستگاه اجرایی باشند می بایست تبدیل وضعیت شوند، البته ما به طور یقین هر قانونی وضع شود براساس آن اقدام می کنیم و برهمین اساس مکاتباتی لازم را انجام داده ایم تا به نفع ایشان و براساس قانون اقدامات لازم صورت پذیرد.

مصوبه مجلس شورای اسلامی برای تعیین شرایط تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از شرکتی، قرارداد معین و پیمانی به استخدام رسمی به تأیید شورای نگهبان رسیده است و یکی از مطالبات مهم و دیرینه ایثارگران در حال تحقق در شهرداری تهران است.

او در پایان خاطر نشان کرد دغدغه ما، تحقق خواسته های ایثارگران عزیز در حوزه های مختلف خواهد بود و در این خصوص اهتمام جدی داریم.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 10046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =