ترفع: تدابیر اتوبوسرانی در صورتی نتیجه بخش است که مسافران ماسک بزنند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد فعالیت اتوبوسرانی پایتخت از زمان اجرای طرح ترافیک گفت: مجموعه شرکت واحد همه امکانات و توان خود را در جهت خدمت رسانی به شهروندان به کار گرفته است.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران،   محمود ترفع با اعلام اینکه به این منظور، نسبت به اعزام اتوبوس تک کابین به خطوط تندرو اقدام می کنیم، افزود: با این اقدام، تلاش کردیم تا مسافران با سرعت و سهولت بیشتر جابجا شوند و تا جای ممکن، فاصله گذاری اجتماعی در ایستگاه ها و اتوبوس ها رعایت شود.

او با اشاره به اینکه با شناسایی نقاط پر مسافر از طریق سیستم هوشمند نظارت تصویری، نسبت به اعزام اتوبوس های کمکی به این نقاط اقدام می کنیم، اظهار کرد: با توجه به تدابیر و تمهیدات پیش بینی شده و کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها به ویژه در خطوط پرمسافر، تراکم مسافران در ایستگاه ها و سرانه مسافر در اتوبوس ها را تا جایی که ممکن بوده کنترل می کنیم.

ترفع، مدیریت هوشمند را از جمله ابزارهای شرکت واحد به منظور کنترل ۲۴ ساعته ناوگان اتوبوسرانی عنوان کرد و گفت: خطوط ۹ گانه تندرو که از حجم بالای مسافر برخوردارند و سایر خطوط اتوبوسرانی، به صورت لحظه ای رصد می شوند و اگر تعداد مسافران هر یک از ایستگاه ها از حد متعارف بیشتر باشد، نسبت به اعزام اتوبوس کمکی به آنها اقدام می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، موضوع لزوم استفاده از ماسک از سوی همه مسافران را مجددا مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: تمام این تدابیر و تمهیدات در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که شهروندان نیز نکات مربوط به بهداشت فردی را رعایت کرده و هنگام سوار شدن به اتوبوس حتماً از ماسک استفاده کنند.

۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 1007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =