اجرای طرح کمک های مومنانه به نیازمندان منطقه۱۷

شهردار منطقه ۱۷ از اجرای طرح کمک های مؤمنانه در روز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به نیازمندان این منطقه جنوبی پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار این منطقه در باره اجرای طرح کمک مومنانه دراین منطقه جنوبی پایتخت گفت: به دلیل شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری برتوجه به اقشار نیازمند جامعه، شهرداری منطقه ۱۷ نیز با همیاری و همکاری خیران، نهادهای خیریه، بسیج، شورایاران و ائمه جماعت مساجد طرح کمک های مومنانه را به اجرا در آورده است.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: شهرداری منطقه ۱۷ همواره در فعالیت های اجتماعی پیش قدم بوده است؛ به همین منظور ۷۲ بسته معیشتی شامل  کالاهای اساسی برنج، ماکارونی، حبوبات و..، اقلام بهداشتی، گوشت قربانی شده و غذای گرم در میان خانواده های کم برخوردار در شب ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) در مراسمی در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و مقبره شهدای منطقه ۱۷ توزیع می شود.

او اضافه کرد: این طرح با مشارکت مراکز خدمات اجتماعی، خیرین و تشکل های مردمی محلی منطقه، پس از شناسایی خانوارهای نیازمند سطح منطقه صورت می گیرد.

لطفی یاد آور شد: طرح کمک های مومنانه در طول سال به اجرا در می آید که در ماه مبارک رمضان در شب های لیالی قدر و پایان ماه مبارک رمضان نیز انجام خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۷ خاطر نشان کرد: در قالب طرح کمک های مومنانه اسباب بازی و پوشاک نیز برای فرزندان خانواده های نیازمندان در نظر گرفته شده است.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 10072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =