ایمن سازی محورهای بزرگراهی منطقه ۱۴ تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ از ایمن سازی محورهای مهم مواصلاتی و بزرگراهی به منظور افزایش ضریب ایمنی شریان های مهم این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ مهدی فولادی با بیان این خبر گفت: مجموعه اقدامات ترافیکی برای ایمن سازی و کاهش خسارات ناشی از تصادفات احتمالی در محورهای مهم از جمله خاوران، امام علی(ع)، بسیج، محلاتی، زمزم، پاسدار گمنام و نبرد انجام شده است تا ضریب ایمنی این معابر افزایش یابد.

فولادی سهولت تردد خودروها را از دیگر اهداف این اقدامات برشمرد و به نصب ۵ دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلف در بزرگراه های محلاتی و امام علی(ع) و خیابان های نبرد و زمزم اشاره کرد.

او با اشاره به احداث ۳ پهلوگاه توقف اضطراری در بزرگراه های بسیج و امام علی(ع) افزود: نصب هشدارهای دهنده های کاهش سرعت در میدان سعیدی، کندروهای امام علی(ع) و محلاتی، گیلکی، رحمتی، رمپ بزرگراه بسیج به شهید محلاتی، محور خاوران تقاطع نفیس و همچنین تقاطع های ائمه اطهار، نبرد و پاسدار گمنام از دیگر اقدامات ترافیکی برای ایمن سازی بوده است.

  فولادی به نصب تجهیزات و ملزومات ترافیکی از جمله استوانه های ایمنی، تابلوهای ترافیکی و خطر نما برای هدایت رانندگان و کاشن تانک در ۳ بزرگراه مهم منطقه اشاره کرد و گفت: ۶ تابلو جدید هدایت مسیر نیز برای معرفی و دسترسی به ایستگا های مترو تازه افتتاح شده منطقه در مسیرهای مربوطه نصب شده است.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 10079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =