تجلیل از تلاشگران عرصه حمل ونقل عمومی منطقه ۳

تلاشگران عرصه حمل و نقل عمومی منطقه ۳ تهران در هفته ایمنی تجلیل شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، سعید شمالی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک به دغدغه مندی و توجه شهرداری برای حمایت از رانندگان تاکسی و اتوبوس اشاره نمود و گفت: تصاویر رانندگان برگزیده به عنوان الگوهای ایمنی شهر به صورت بنر در پایانه های محل خدمتشان نصب شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: در تاثیری که شیوع ویروس کرونا بر حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری داشته، شهرداری نیز دغدغه‌مند سلامت و معیشت رانندگان این حوزه بوده و ‌کوشیده است که در حد توان خود، این قشر را از روش های مختلف مورد حمایت قرار دهد.  
او با بیان اینکه این قشر همواره با تمام توان و در هر شرایطی در حوزه کاری خود فعالیت می‌کنند، افزود: رانندگان حمل و نقل عمومی با توجه به نقش با اهمیتی که در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا دارند، می توانند ضمن رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، شهروندان را نیز به رعایت این شیوه نامه ها ترغیب نمایند.  
شمالی نژاد در ادامه افزود: رانندگان نمونه تاکسی و اتوبوس که دارای شاخصه هایی از جمله، وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری، احترام و خوش رویی، رعایت پروتکل های بهداشتی، فعالیت مستمر و... و. هستند با اهدای لوح و هدایای ارزنده ای  تقدیر شد.  

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 10087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =