اقدام عملیاتی برای صیانت از حریم غرب تهران

شهر: شهردار منطقه ۵ با اشاره به اهمیت رسیدگی به حریم منطقه گفت: به همت شهرداری منطقه ۵ ذخیره آب شرب روستای تالون افزایش پیدا کرد و همچنین سوله ورزشی روستایی کیگا تجهیز شد.

محمود کلهری، شهردار منطقه ۵ در گفتگو با خبرنگار شهر درباره اهمیت حریم این منطقه و رسیدگی ویژه به دو روستای تالون و کیگا که در این طرح قرار دارند اشاره کرد و افزود: به درخواست اهالی روستای تالون و با پیگیری های به عمل آمده پنج مخزن هزار لیتری جمعاً به مقدار پنج هزار لیتر ظرفیت ذخیره سازی آب شرب روستای تالون اضافه شد تا با توجه به ورود به فصل گرم سال و کاهش بارش نزولات آسمانی شاهدمشکلات آب رسانی در این روستا نباشیم.

او با اشاره به تجهیز سوله ورزشی روستای کیگا افزود: ۶۰۰ مترمربع کفپوش و ۱۲۰ مترمربع ساندویچ پنل برای تجهیز سوله ورزشی روستای کیگا صورت گرفت که به ارتقاء سرانه فرهنگی و ورزشی این روستای کم‌برخوردار حریم منطقه کمک شایانی کرد.

کلهری به سایر اقدامات در حریم منطقه اشاره کرد و افزود: در اهتمام ویژه ای به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم منطقه و نگهداری از حریم رودخانه ها داریم.همچنین گازرسانی به روستاهای کن و توابع آن صورت گرفته و این نشان می دهد که تمامی بخش های منطقه برای ما حائز اهمیت است.

خبرنگار: علی سی پی

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 10120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =