آسفالت ریزی ۵۶۴۱ متر مربعی معابر منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ از اجرای لکه گیری و آسفالت ریزی معابر در کمتر از دو ماه ابتدایی سال جاری به میزان ۷۱۴ تن معادل ۵هزار و ۶۴۱ متر مربع خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در این باره گفت: یکی از برنامه های معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۷ نگهداشت معابر است که لکه گیری و آسفالت ریزی به عنوان اقدامی عمرانی برای تردد آسوده عابران پیاده، دو چرخه سواران و خودرو شکل می گیرد.

او افزود: طرح لکه گیری و آسفالت ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی این منطقه نیست بلکه برای معابر محلی و فرعی ۱۴ محله منطقه صورت می گیرد، که خوشبختانه در کمتر از دوماه اخیر سرعت لکه گیری و آسفالت ریزی در منطقه ۱۷ قابل توجه بوده است.

لطفی افزود: مقدار آسفالت پخش شده در فروردین ماه سال جاری در محدوده شهرداری ناحیه یک نزدیک به ۲۷۸.۶ تن معادل ۲۱۹۹ متر مربع، محدوده شهرداری ناحیه دو نزدیک به ۱۷۴.۶۹ تن معادل ۱۳۸۰ متر مربع و محدوده شهرداری ناحیه سه نزدیک به ۱۲۱ تن معادل  ۹۵۵ متر مربع که در مجموع فروردین ماه ۵۷۴.۳ تن معادل ۴۵۳۴ متر مربع به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۱۷  خاطرنشان کرد: میزان آسفالت پخش شده در ده روز نخست اردیبهشت ماه  سال جاری نیز در محدوده شهرداری ناحیه یک نزدیک به ۵۳.۵۶ تن معادل ۴۲۳ متر مربع، در محدوده شهرداری ناحیه دونزدیک به  ۲۷.۰۵ تن معادل ۲۱۳ متر مربع و محدوده شهرداری ناحیه سه نزدیک به ۵۹.۶۱ تن معادل ۴۷۱ متر مربع صورت گرفته است.

او ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۷ اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی در معابر این منطقه جنوبی پایتخت را تا پایان سال دنبال خواهد کرد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 10132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =