عملیات اجرایی طرح ساماندهی بلوار شهدای صادقیه آغاز شد

عملیات اجرایی طرح ساماندهی بلوار شهدای صادقیه به لحاظ ترافیکی، بصری و مناسب سازی آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حسن صفات، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای زیبایی بصری، ایجاد و تقویت آرامش و در عین حال بهسازی ترافیکی و قابل دسترس برای همه اقشار، پس از انجام طرح‌های مطالعاتی عملیات اجرایی ساماندهی بلوار شهدای صادقیه آغاز شد.
او افزود: این اقدام علاوه بر زیباسازی یکی از معابر شاخص منطقه و ایجاد یک فضای مطبوع و فرح بخش شهری، با مناسب سازی مسیرهای ارتباطی سواره و پیاده در ساماندهی ترافیکی محدوده نیز تاثیر گذار خواهد بود.
صفات افزود: عملیات اجرایی طرح توسط سازمان عمرانی مناطق آغاز و براساس برنامه پیش بینی شده تا  تیر ماه سالجاری تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود.
او افزود: این طرح در راستای ایجاد شهر انسان محور و با در نظر گرفتن نیازهای محله پرنشاط و مناسب برای همه شهروندان اجرا می‌شود.
براساس این گزارش بلوار شهدای صادقیه با فضای قابل توجه حد فاصل خیابان سازمان آب تا خیابان شهید گلاب علاوه بر توزیع ترافیک به خیابان‌های مذکور، با توجه به فضاهای سبز و مبلمان شهری نقش بسیار مثبتی در خصوص رفاه حال شهروندان ساکن محله و متقاضیان سفر به این محله را دارد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
کد خبر: 10153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =