پروژه باغ راه حضرت زهرا (س)؛ محرک اقتصادی و اجتماعی در پهنه جنوبی پایتخت

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران این بار در قامت شهردار شب به منطقه ۱۸ آمد و از دستآوردهای مدیریت شهری در بخشهای مختلف دیدن کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، طی این بازدید چند ساعته که با همراهی سید محمد فیاض شهردار و مدیران منطقه به انجام رسید، بوچانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در اراضی فوقانی خط آهن تونلی تهران به تبریز و همچنین بیمارستان تخصصی کودکان حکیم دیدن و در جریان آخرین مراحل پیشرفت فیزیکی هریک از آنها قرار گرفتند.

او طی سخنانی در حاشیه این بازدید با بیان این نکته که پروژه باغ راه حضرت زهرا (س)؛ نقش یک محرک اقتصادی و اجتماعی را در پهنه جنوبی پایتخت ایفا می کند، اظهار داشت : این پروژه عظیم که در مقیاس کلانشهر تهران درحال اجرا بوده، ضمن تأمین بسیاری از سرانه های شهری مورد نیاز نظیر فضاهای ورزشی، فرهنگی، تفرجگاهی و نزدیکی هر چه بیشتر شمال و جنوب شهر، گامی اساسی در تحقق شعار تهران شهری برای همه محسوب می شود.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران همچنین با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی کودکان حکیم، ضمن بازدید از بخشهای مختلف آن، یاد آور شد : مستندسازی اجرای پروژه آموزشی و درمانی در راستای مدیریت دانش اقدامات مدیریتی شهرداری تهران، توسط این مرکز انجام شده تا بتوان از آن در جهت مطالعات زیر ساختی بهره جست.

همچنین سید محمد فیاض شهردار منطقه در این بازدید به ارائه توضیحاتی پیرامون این دو پروژه بزرگ در دست اجرا پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران بتوان به شکل مطلوبتری برای انجام مطالعات زیر ساختی طرحهای شهری اقدام کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 10168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =