پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت المان مقبره شهدای بوستان گلزار

سازه مقبره شهدای گمنام بوستان گلزار در محله مطهری با نصب گنبد به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: این طرح با نصب گنبد و اتمام عملیات سیمان کاری گنبد و آغاز عملیات کاشی کاری آن در چند قدمی بهره برداری است.

او ضمن قدردانی از شورایاران و خیرین این منطقه در همکاری ساخت این مقبره با صرف کمترین هزینه گفت: هدف از احداث سازه در این مکان، فراهم شدن فضایی در خور شهروندان و زائران برای قرائت فاتحه و نماز بر سر مزار شهدای والامقام است.

محمدی با اشاره به اینکه دو شهید معظم گمنام در سال ۱۳۹۵ و همزمان با روز وفات پیامبر اکرم(ص) در این مکان آرمیده اند افزود: ایجاد چنین یادبودی در منطقه ای که آمار بالایی از شهدای دفاع مقدس را به خود اختصاص داده است می تواند میعادگاه عاشقان و نیز مکانی برای برگزاری مراسم های فرهنگی محسوب شود.

برپایه این گزارش؛ منطقه ۱۵ خاستگاه ۲ هزار شهید دفاع مقدس، ۲۴ شهید مدافع حرم و چهارهزار و  ۶۰۰ ایثارگر است که از نظر تعداد شهید و جانبازان از مناطق سرآمد تهران است.

این گزارش حاکی است؛ شهردار منطقه در ماه مبارک رمضان ضمن بازدید از روند احداث  مقبره شهدای بوستان گلزار با  قرائت فاتحه، و عطر افشانی مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 10181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =