تقدیر از کارگران نمونه و خدوم منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ به مناسبت روز جهانی کارگر، از کارگران شریف و زحمتکش شاغل در بخش های خدمات شهری و فضای سبز منطقه تجلیل کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، رضا رجب زاده ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی کارگر اظهار داشت: قطعا زحمات تمامی شما کارگران تلاشگر و شریف برای آبادانی و حفظ پاکیزگی و زیبایی شهر، نمونه و قابل ستایش است و این موضوع که در این شرایط سخت برای معاش خانواده هایتان در تلاش هستید و نان حلال برای خانواده هایتان تامین می کنید، در جای خود قابل تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: در این شب های گرانقدر که ابواب رحمت الهی باز است، شما عزیزان با دل های پاک و دستان زحمتکش خود برای «کشور، هموطنان، شرایط اقتصادی و از همه مهم تر سلامتی» دعا کنید.

رجب زاده ادامه داد: نشاط، طراوت و زیبایی منطقه ۲۱ مرهون زحمات شماست و همه ما و شهروندان فهیم منطقه نیز به مهم واقف هستیم، احترامی که مردم برای شما قائلند به مراتب بیشتر از مسئولین است.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: «اقدام ارزشمند و مبارک انجام واکسیناسیون کووید ۱۹» کارگران خدمات شهری و فضای سبز که در خط مقدم هستند، با پیگیری ویژه شهردار تهران درحال انجام و نظارت جدی است.

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 10196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =