پخش بیش از 40 هزار تن آسفالت در شمال شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تهران از بهسازی و مناسب سازی معابر این منطقه خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از 40 هزار تن آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی منطقه 4 پخش شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران، مهدی پور شاسب با بیان این خبر افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت در آمد و شد خودروها، معابر این منطقه در طول یکسال گذشته با پخش حدود 40 هزار تن آسفالت  بهسازی و مناسب سازی شد.

او با اشاره به اجرای عملیات درزگیری و بهسازی ترک های آسفالت معابر گفت: همچنین بیش از ده معبر منطقه 4 به طول تقریبی 100هزار متر در این مدت درزگیری شد.

معاون فنی و عمرانی منطقه چهار به پخش آسفالت در بزرگراه ها اشاره کرد و افزود: از مهمترین اقدامات سال گذشته بهسازی بزرگراه های شهید یاسینی و شهید زین الدین با پخش حدود ۱۴ هزار تن آسفالت است.

پورشاسب همچنین به بهسازی خیابان های شهید ریحانی، دلاوران، شهید عراقی، اردیبهشت، گیلان ، وفادار و... از دیگر معابر نام برد و گفت: در سال جدید تمامی مسیرها و معابر که نیاز به آسفالت دارند شناسایی شده است که با توجه به اولویت بندی نسبت به ترمیم آسفالت معابر اقدام می شود.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 10197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =