پویش همدلی و کمک های مومنانه ستاد طرح خادم منتظر در منطقه۲۱ با هدف "دستگیری از نیازمندان و ترویج فرهنگ یاری"، همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان و لیالی پر خیر و برکت قدر برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، با همیاری و تعامل مطلوب فی مابین مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار و خیرین محلی "بسته های معیشتی در قالب اجرای مرحله دوم طرح همدلی و کمک های مومنانه در بین نیازمندان" توزیع شد.

رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ در ابتدای این رزمایش گفت: در این ایامی که متعلق به امیرالمومنین امام علی(ع) است، فرصت مغتنمی دست داده تا با دستگیری از نیازمندان در ماه صیام بتوان باری هرچند کوچک از روی دوش آنان برداریم.

رحب زاده ادامه داد: باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، تحریم های ظالمانه و سایه افکندن ویروس کرونا بر تمامی مناسبات، روند زندگی و گذران ایام برای عده ای از هموطنان سخت تر از گذشته شده است.

این مقام مسئول افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای "طرح شهید سلیمانی" ایجاد همدلی بیشتر بین دستگاه های متولی امر خدمت رسانی و کمک رسان و دیگری ارتباط قوی بین مسئولین و مردم است.

رجب زاده تاکید کرد: تلاش بر این است تا با جذب خیرین بیشتر، روند کمک رسانی در قالب طرح همدلی ادامه دار باشد و از فرصتی که هم اکنون بر پایه اعتماد مقابل بین مردم و مسئولین ایجاد شده به نحو مطلوب بهره برداری شود.

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 10241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =