پیام دکتر حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم به مناسبت روز جهانی ماما

در زمانه‌ای که مرگ، سکه رایج روزگار است، آنها که تولدی دیگر را همراهی می‌کنند، نشانه‌ای از بازگشت روزهای خوب هستند. از این رو، توجه به جامعه مامایی توجه به زندگی و بشارت‌دهندگان آن است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم به مناسبت روز جهانی ماما در یادداشتی نوشت: در زمانه‌ای که مرگ، سکه رایج روزگار است، آنها که تولدی دیگر را همراهی می‌کنند، نشانه‌ای از بازگشت روزهای خوب هستند. از این رو، توجه به جامعه مامایی توجه به زندگی و بشارت‌دهندگان آن است.

مامایی از قدیمی‌ترین صنوف بشریت و به تعبیری اولین گام انسان در علم پزشکی محسوب می‌شود و افرادی که این دانش و مهارت را داشته‌اند، از قدیم الایام همواره مورد احترام کوچک و بزرگ جوامع بوده‌اند.

با توجه به اینکه ماما در جوامع ابتدایی از زنان بودند، شاید بتوان افتخار نخستین قدم‌ها در مسیر پرافتخار پزشکی را به ایشان به ویژه بانوان سالخورده داد که با انباشت تجربه و انتقال سینه به سینه آن، درک نوینی از بدن انسان در تاریخ علم بر جای گذاشتند.

اینجانب روز جهانی ماما را به همه فعالان این عرصه، به ویژه همکاران ارجمند ماما در شرکت شهر سالم تبریک عرض نموده و زحمات فداکارانه ایشان را به خصوص در اثنای شیوع عالمگیر کرونا و خطرات آن برای این قشر دلسوز ارج می‌نهم.

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 10247

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =