سرعت بخشی به پروژه های عمرانی اولویت است

شهردار منطقه ۱۶ در بازدید از بازگشایی مغازه ها و اماکن تجاری و شروع به کار کسبه، از پروژه های پیاده رو سازی معابر، نخستین آکادمی استعدادیابی ورزشی و آموزشی مشارکتی خیرین، مجموعه ورزشی شهید شاطری، فاز دوم گشتگاه صابونیان بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶،  پیمان پورنصر ضمن تاکید بر تسریع روند پیشرفت پروژه ها اظهار داشت: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی از خواسته ها و اولویت های کاری منطقه می باشد و باید رعایت شاخصه های کیفی مد نظر قرار گرفته شود، نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت می تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود که نتیجه حرکت به سمت توسعه و احیای شهر و منطقه خواهد بود و باعث به وجود آمدن فضای بهتری برای شهروندان خواهد شد.

پورنصر ضمن اشاره به گزارش دهی به موقع و اصولی به شهروندان، در خصوص چگونگی کمی و کیفی نحوه اجرای پروژه ها و نظارت لازم بر حسن اجرای کار و موانع احتمالی که می تواند در کاهش سرعت پروژه ها تأثیر گذار باشد، همچنین نکات فنی، موضوعات شهرسازی و موضوعات ترافیکی توضیحاتی ارائه داد و افزود:  روند اجرای پروژه ها مطلوب و رضایت بخش بوده و با توجه به پیشرفت فیزیکی، امیدواریم این عملیات در کوتاه ترین زمان ممکن با رویکرد تهران ۱۴۰۰ به پایان برسد.

پیمان پورنصر ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران دستورات لازم را در خصوص بسیج پرسنل حوزه فنی عمرانی و ... در راستای تسریع در روند پیشرفت صادر کرد و گفت: با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی، مدیریت شهری منطقه با تمام توان فعالیتهای عمرانی و خدماتی را در سطح منطقه دنبال خواهد کرد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.

شهردار منطقه ۱۶ در حاشیه بازدید از محل کار کسبه نیز خاطر نشان کرد: از امروز بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت شغلی این عزیزان مجاز شد، امیدواریم با تشدید نظارت و رعایت پروتکل ها توسط شهروندان پیک چهارم نیز کنترل شود.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 10309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =