بهسازی کانال قدیمی خیابان شهید خضرایی

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۴ از ساماندهی شبکه جمع آوری آب های سطحی محور شهید خضرایی و کوچه های اطراف واقع در محله دلگشا ناحیه یک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، لطیف پنداریان با بیان این خبر گفت: پس از بررسی کارشناسی درخواست شهروندان در خصوص محور شهید خضرایی، عملیات عمرانی برای بهسازی شبکه جمع آوری آبهای سطحی این محور آغاز شد.

پنداریان افزود: تجمع جانوران موذی و انتشار بوی نامطبوع از مهمترین مشکلات بود که موجب نارضایتی شهروندان شده بود.

او ادامه داد: بر همین اساس با بررسی به عمل آمده و تغییر مسیر انهار محدوده، عملیات جمع آوری این کانال قدیمی آغاز شده و به زودی بسیاری از مشکلات این معبر در زمینه آبگرفتگی های احتمالی و معضلات زیست محیطی آن مرتفع می شود.

پنداریان با بیان اینکه این پروژه در قالب پروژه های توسعه محله در حال انجام است، گفت: انهار سرپوشیده خیابان های شهید خضرایی، شهید تقوی و شهید گارسچی به طول ۷۵۰ متر جمع آوری و به جای آن کانیو جانبی احداث خواهد شد.

پنداریان با اشاره به اینکه جداسازی حریم پیاده رو از سواره رو و ایجاد مسیر امن تردد عابرین پیاده از دیگر اهداف این پروژه بوده است، خاطرنشان کرد: پس از اتمام عملیات جدول بندی و نهرسازی در این معبر اجرای روکش آسفالت نیز در برنامه قرار دارد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
کد خبر: 10324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =