۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 10337
گشایش ترافیکی در محله بلورسازی

شهردار منطقه ۱۷ از آبادانی هرچه بیشتر در محله بلور سازی خبرداد و گفت: یکی از مطالبات قدیمی ساکنان محله بلور سازی تعریض ورودی خودرو به این محله بود که عملیات اجرایی آن صورت گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار با اشاره به اینکه در جنوب محله بلورسازی یکی از کانون های بحران در منطقه تشکیل شده بود، گفت: در این محله معبری به طول ۲مترو ۳۰ سانتی متر وجود داشت که امکان تردد خودروهای امدادی در آن نبود و خودروهای شخصی شهروندان هم با سختی از آن عبور می کرد و فضای بی دفاع شهری در محدوده بود که شهروندان برای دسترسی به مترو باید از آن تردد می کردند؛ بر همین اساس کار ویژه ای انجام و این مسیر درحال تعریض است تا به این ترتیب گذر ۶ متری همراه پیاده راه مناسب در این محل در حال احداث است که با تکمیل آن شاهد یک گشایش ترافیکی در این محدوده خواهیم بود.

شهردار منطقه ۱۷ ادامه داد: در این فضا نورپردازی انجام می شود تا شهروندان در طول شب در محیطی ایمن تر با آرامش  تردد داشته باشند. این پروژه تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ ضمن اینکه یک معارض پست برق در این پروژه وجود دارد که با همکاری اداره برق این پست جابجا خواهد شد.

لطفی در تشریح آخرین وضعیت مرکز بهداشت مهرگان در این منطقه نیز به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایران اشاره کرد و افزود: ساختمان قبلی این مرکز جابه جا شده و شهرداری معادل آن را تعهد کرده که در سال جاری بسازد و در اختیار دانشگاه قرار دهد، البته برای اینکه خدمت رسانی این مرکز با تعویق مواجه نشود ساختمانی توسط شهرداری آماده شده تا ساخت ساختمان اصلی خدمات پزشکی این مرکز ادامه پیدا کند.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 10337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =