تعیین تکلیف حساب‌های مالی شهرداری با شرکت برق منطقه‌ای تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از توافق با مدیر عامل برق منطقه ای تهران به منظور تعیین و تکلیف حساب های فی مابین خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، عبدالحمید امامی در نشستی که با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، محمد نادر محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، بهزاد صفری، مدیردفتر مالی شهرداری تهران، آرش کردی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران و تنی چند از مدیران این شرکت برگزار شد، در خصوص جزئیات اجرای این طرح افزود: منابع مورد نیاز از طریق آزاد سازی املاک متعلق به شهرداری تامین می شود.

امامی با اشاره به اینکه تمامی ارگانهای خدمت رسان باید به نقطه تعامل مشترکی در پروژه های عمرانی کشور بخصوص پایتخت دست یابند، گفت: بی تردید اجرای این طرح افزایش ضریب پایداری شبکه، کاهش تلفات و تامین رضایت حداکثری شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

او در ادامه بر اهمیت برگزاری این گونه جلسات در خصوص رفع مشکلات و موانع دوسویه شهرداری و شرکت توزیع برق تهران در جهت پیشبرد هرچه سریع تر پروژه های عمرانی تأکید داشته و هدف نهایی سازمان های خدمت رسان را ارائه هرچه بهتر خدمات و رضایتمندی مردم دانست.

در ادامه این نشست مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، ضمن اشاره به اینکه در سطح شهر تهران ۶ منطقه (۷،۸،۱۰،۱۱،۱۲ و ۱۷) سرانه فضای سبز پایین تری نسبت به سایر مناطق دارند، گفت: لزوم توجه ویژه به این مبحث جزء خواسته های شهردار تهران بوده که باید در این بخش توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم.

او همچنین از  احداث بوستان در منطقه 10 پایتخت سخن گفت و  افزود: با توجه به راهبرد مدیریت شهری در این دوره، نهضت احداث بوستان در محلات کم برخوردار ادامه خواهد داشت و هر جایی که این امکان وجود داشته باشد که فضای سبز جدید ایجاد شود تا مردم بتوانند اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند، قطعاً در دستور کار خواهد بود.

یزدانی در ادامه بیان کرد: اهمیت فضای سبز در محیط های شهری بدین حد است که به عنوان یکی از شاخصه های توسعه یافتگی جوامع مطرح بوده و نبود آن به معنی عدم وجود سلامت و تندرستی در شهرها تلقی می شود.

همچنین آرش کردی مدیر عامل برق منطقه ای تهران، قدمت شبکه های برق تهران را مساله ای مهم عنوان کرد و در تبیین انتظارات توانیر، گفت: لازم است تمرکزمان را بر اصلاح شبکه های فرسوده بگذاریم وبرنامه هایی را در دست تنظیم داریم که همکارانمان در شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیرو با تمرکز بر نیروهای داخلی دنبال خواهند کرد.

در این نشست ضمن بررسی اهمیت و ضرورت انرژی برق در  سطح کلان جامعه به ویژه در زیرساخت های شهری؛ در خصوص تعامل هرچه بیشتر شهرداری  و شرکت توزیع برق تهران بزرگ ، بحث و تبادل نظر شد.

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 10339

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =