بوستان فجر، تفرجگاهی کامل برای اهالی افسریه تهران

بوستان فجر با اجرای عملیات بهسازی زمین چمن فوتبال، تجهیز به ست ورزشی و کودکان و مسقف سازی زمین اسکیت تبدیل به تفرجگاهی کامل می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۵  با اعلام این خبر گفت: مرمت و تجهیز زیرساختهای بوستان فرامنطقه ایی فجر با مساحت ۵ هکتار در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رفاه حال  ساکنان اهالی محله افسریه فجر انجام شد.

به گفته او، در این راستا ۳۰ تکه ست ورزشی و ست کودکان در این بوستان نصب شد و چمن مصنوعی زمین فوتبال این بوستان تعویض و این بخش از بوستان نیز با بهسازی در اختیار ورزشکاران و اهالی قرار گرفت.

محمدی اضافه کرد: عملیات مسقف سازی زمین اسکیت بوستان نیز در دست اقدام است.

شهردار منطقه در ادامه به اجرای چند پروژه توسعه محله ای دیگر در این محله اشاره کرد و افزود: ۲ اصلاح هندسی در خیابان های  قصرفیروزه تقاطع ۱۵ متری دوم و نبش خیابان ۳۰ و توسعه مجموعه باغچه حواس انجام و بهسازی سرویس بهداشتی و نورپردازی معابر این محله در دست اقدام است.

محمدی گفت: نگاه ما این است که با تمرکز بر روی پروژه های کوچک مقیاس در محله ها بتوانیم ضمن تامین رضایت شهروندان، از مشارکت حداکثری آنان و نیز شورایاران برای توسعه محلی بهره گرفته و شعار مدیریت شهری مبنی بر " تهران شهری برای همه" را محقق کنیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 10342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =