منطقه ۳ رتبه اول پاسخگویی به شهروندان را کسب کرد

مسئول سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری منطقه ۳ از کسب رتبه اول این منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در پاسخگویی به شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، سمیرا افتخاری  با بیان اینکه در کارنامه ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی مناطق پایتخت از منظر سامانه مدیریت شهری  به مدت سه  سال سکوی نخست را از آن خود کرده ایم گفت: نواحی ششگانه این منطقه نیزموفق شده اند رتبه های دوم تا هفتم را در میان نواحی ۱۲۴ گانه شهر تهران را به خود اختصاص دهند.

مسئول سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری منطقه ۳، دلیل برتری منطقه را در طول سنوات گذشته نسبت به سایر مناطق، دقت نظر در شاخص های اصلی همچون: صحت عملکرد واحدهای اجرایی و کاهش میانگین زمان رسیدگی به درخواست های شهروندان برشمرد و افزود بر اساس ارزیابی های به عمل آمده حوزه های اجرائی منطقه نیز موفق به کسب رتبه نخست شده اند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری به عنوان مرجع اصلی خدمات رسانی شهری از سوی افکار عمومی مورد توجه است، باید در شناخت، رصد و رفع مشکلات شهروندان دقت و سرعت لازم را داشته باشد که راه اندازی سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ این امکان را فراهم کرده  تا مطالبات، درخواستها و مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن به گوش مسئولین برسد و اقدامات لازم برای حل آنها صورت بگیرد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 10361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =