پایگاه چندمنظوره سازمان برنامه در اختیار نظام سلامت قرر گرفت

دبیر ستاد بحران منطقه ۵ از برگزاری دومین ویدئو کنفرانس ستاد مقابله با کرونا این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، علیرضا حاجی حسینی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۵ گفت: دومین ویدئو کنفرانس ستاد مقابله با کرونا منطقه ۵ برگزار شد تا راهکارها برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا بررسی شود.در این جلسه چند مصوبه مطرح شد که به کاهش این بیماری کمک خواهد کرد.

حاجی حسینی با اشاره به این مصوبات گفت: در این جلسه مقرر شد کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی ، فاصله‌گذاری اجتماعی، شیفت بندی کارکنان، زدن‌ماسک و برگزاری جلسات به صورت غیر حضوری در ساختمانهای شهرداری منطقه ۵ اعمال شود.

او همچنین تسریع در روند واکسیناسیون مابقی پاکبانان را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد و افزود: قرار است پروسه واکسیناسیون پارکبانان تکمیل شود تا این قشر که در معرض ابتلا به کرونا هستند از این بیماری در امان باشند.

حاج حسینی با اشاره به طرح واکسیناسیون سراسری در ایران از در اختیار گذاشتن پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در محله سازمان برنامه جنوبی برای نظام سلامت در راستای واکسیناسیون جامعه هدف و سالمندان خبر داد و افزود: تمامی معاونین و شهرداران نواحی باید گزارش اقدامات خود در رابطه با مقابله با کرونا را سه شنبه هر هفته به ستاد بحران منطقه ارائه دهند.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 10368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =