بسته های معیشتی بدون کمک دولتی بین نیازمندان محلات توزیع می شود

شهردار تهران ضمن بازدید از دارالقرآن مجموعه فرهنگی شهید غنی پور از روند توزیع بسته های معیشیتی شهرداری منطقه ۱۰ برای نیازمندان هم دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، پیروز حناچی شهردار تهران عصر سه شنبه -۲۱ اردیبهشت-با حضور در مجموعه فرهنگی شهید حبیب الله غنی پور در منطقه ۱۰ از مرکز دارالقرآن این مجموعه بازدید کرد. 
در خلال این بازدید حناچی همچنین از ۱۷۸ بسته معیشتی که توسط شهرداری منطقه ۱۰ برای توزیع میان مستمندان آمده شده است هم دیدن کرد. 
بر اساس این گزارش شهرداری منطقه ۱۰ از ابتدای سال تاکنون ۸ هزار بسته غذایی میان مستمندان توزیع کرده است.

حناچی در این بازدید از مهد کودک قرآنی این مجموعه هم دیدن و با تعدادی از آموزگارهای آن گفتگو کرد. شهردار تهران در ادامه با حضور در فرهنگسرای قرآن در منطقه ۱۰ از بخش های مختلف این فرهنگسرا بازدید کرد. در جریان این بازدید دکتر رحیم خاکی به ارائه گزارشی از برنامه های این فرهنگ سرا در اشائه فرهنگ قرآنی پرداخت. 
در این مراسم حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سید حسین موسوی بلده رییس شورای عالی قرآن شهرداری تهران هم حضور داشت.

توزیع بسته های معیشتی بدون کمک دولت

شهردار تهران در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت:  امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان از برخی برنامه‌های قرآنی شهرداری در مقیاس محلی بازدید شد. دارالقرآن شهرداری وظیفه بسط و گسترش فرهنگ قرآنی را دارد و با توجه به شرایط کرونایی کشور بیشتر فعالیت ها به صورت مجازی انجام می شود.
او همچنین درباره بسته های معیشتی گفت:  تهیه و توزیع بسته های معیشتی یکی از برنامه های دائمی شهرداری تهران است  و با توجه به بانک اطلاعاتی خوبی که از محلات در مدیریت شهری موجود است این بسته ها در میان مستمندان و افراد نیازمند توزیع می‌شود و در تهیه آن هم بودجه دولتی استفاده نشده است.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 10423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =