آمادگی کامل مدیریت شهری منطقه ۲۰ برای عید فطر

شهردار منطقه ۲۰ از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای خدمات رسانی به نمازگزاران و برگزاری نماز عید سعید فطر در فضای باز ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: به مناسبت عید سعید فطر، شهرداری منطقه ۲۰ با فضاسازی محیطی در میادین، معابر و بزرگراه ها، اکران پیام های تبریک در تلویزیون های شهری و موقعیت های تبلیغات محیطی و نصب آذین بندی با پارچه های ریسه ای و نوری، المانهای نوری، پرچم های رنگی به استقبال عید سعید فطر می رود.

افشار با اشاره به آماده سازی محلی به مساحت ۸ هزار مترمربع برای اقامه نماز عید فطر در فضای باز ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی برای رفاه حال نمازگزاران، گفت: تمامی امکانات خدماتی و رفاهی، شستشو و رفت و روب و پیرایش فضاهای سبز مسیرهای منتهی به محیط پیرامونی حرم انجام شده است.

او به آماده باش مدیریت شهری منطقه ۲۰ در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر اشاره کرد و ادامه داد: استقرار تیم های اجرایی معبربان برای رفع سد معبرهای احتمالی، استقرار مخازن و خودروهای ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ های جمع آوری پسماند خشک و نیروهای خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

شهردار منطقه با اشاره به اجرای نورافشانی در شب عید فطر در مراکز پرتردد محلات اظهار داشت: برپائی کاروان سیار جشن بندگی در محل های پرتردد همراه با اجرای برنامه های متنوع آئینی و فرهنگی در فضای مجازی از جمله اقدامات این مناسبت بزرگ است.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 10432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =