سفیران صلح و دوستی میهمان ویژه منطقه۱۷ شدند

شهردار منطقه ۱۷ در دیدار نماینده فرهنگی سازمان اکو و مروج صلح سازمان ملل متحد و دبیر اجرایی کارگروه موسسه ویژه کودکان گفت: دارالشهدای تهران بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی ویژه‌ کودکان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، این جلسه با داود لطفی حضور شهردار منطقه۱۷،  شهریار رشید علیپور معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و سعید مرادی شهردار ناحیه۳ ، طیبه محمد مدیر موسسه سفیران صلح و دوستی، نماینده فرهنگی سازمان اکو و مروج صلح سازمان ملل متحد و میترا حجار بازیگر و دبیر اجرایی کارگروه موسسه ویژه کودکان؛ طرح "مسئولیت اجتماعی و اجتماع مسئولیت پذیر" در ساختمان شهرداری منطقه۱۷ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه داود لطفی با اشاره به نقاط قوت و ظرفیت‌های دارالشهدای تهران این منطقه را بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی ویژه‌ کودکان دانست.

در این نشست در مورد انتخاب فضای شهری جهت اجرای این طرح بحث و هم‌اندیشی شد و همچنین با پیشنهاد طیبه محمد طرح ایجاد بوستان صلح در منطقه۱۷ نیز مطرح گردید و در پایان جلسه ضمن اهدای تابلو یادبود، از سطح منطقه نیز بازدید به‌عمل آمد.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 10440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =