پروژه های توسعه محله ای یکی از مهمترین اقدامات مدیریت شهری این منطقه است

صبح روز چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، مصطفی سلیمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در صدر هیاتی از مدیران ارشد این معاونت، با همراهی رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ به بازدید از برخی از نقاط و اماکن مهم ورودی غربی پایتخت پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، مصطفی سلیمی در حاشیه این بازدید میدانی چند ساعته با اشاره به پیشرفته مطلوب فیزیکی پروژه های کوچک مقیاس منطقه۲۱ گفت: منطقه۲۱ یکی از مناطق وسیع شهر تهران و ورودی غربی این کلانشهر از جهات جغرافیای غرب و جنوب غرب است که به لطف خدا مساله مهم نگهداشت شهر در این بخش از پایتخت به خوبی صورت می پذیرد.

سلیمی افزود: با بهره برداری از پروژه های زیرساختی مهم در حوزه های ترافیکی و عمرانی شاهد کاهش بار ترافیکی در ساعات اوج رفت و آمد در محورهای عبوری منطقه۲۱ هستیم؛ امید است با یاری خداوند مابقی پروژه‌های بزرگ و فرامنطقه ای نیز در آینده‌ای نزدیک مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

او با اشاره به گستردگی فضای سبز شهری منطقه۲۱ یادآور شد: وجود پهنه های سبز شهری در حاشیه بزرگراه ها، بوستان های شاخص و بزرگ و در نگاهی کلی سرانه بالای فضای سبز این منطقه، خود گواهی بر این مدعاست که حوزه نگهداشت شهر به صورت جدی پیگیری می شود.

سلیمی با اشاره به استمرار ارزیابی منطقه ۲۱ تا پایان امروز گفت: طبق بررسی های صورت گرفته و شاخص‌های مدنظر، معاونت‌ها و نواحی سه گانه این منطقه حائز عملکرد مطلوب هستند.

این مقام مسئول ارشد پایتخت همچنین یادآور شد: منطقه۲۱ به عنوان صنعتی ترین نقطه شهر تهران و برقرار کننده ارتباط قوی و موثر فی مابین "صنعت، شهرداری و مراکز خدماتی"، باعث ایجاد فرصت های مطلوب برای اشتغال ساکنین و همچنین شریک بودن آنها در سهم خود از تولید ملی کشور شده است.

سلیمی در پایان تصریح کرد: امیدواریم خدماتی که مدیریت شهری منطقه۲۱ به شهروندان ارائه می دهد، همچنان به قوت خود ادامه پیدا کند و رتبه مطلوب منطقه را به رتبه عالی ارتقاء بخشد.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 10462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =