منطقه۲۱ صنعتی ترین منطقه رو به توسعه است

جلسه نظارت دوره ای منطقه۲۱ به ریاست مصطفی سلیمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با هدف بررسی نهایی و ارائه گزارش بازدید و ارزیابی ها برگزار و رتبه منطقه۲۱ متوسط اعلام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، مصطفی سلیمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری در جلسه مجازی نظارت دوره ای این منطقه گفت: وجود رشد در برخی شاخص ها قابل تقدیر است و موارد اندکی که دارای ضعف و نارسایی بوده می بایست به صورت جدی مورد دقت نظر ویژه قرار گیرد.

او همچنین افزود: عملکرد حقوقی، شبکه حمل ونقل عمومی و اتوبوسرانی، زمان پاسخگویی مکاتبات اداری، زمان صدور پروانه، برپایی مناقصات، پیشرفت فیزیکی پروژه های کوچک مقیاس، پیشبرد مطلوب پروژه های اولویت دار و سرمایه ای، محیط زیست و HSE، انجام روکش آسفالت و پیاده روسازی، تحقق درآمدهای پایدار و ۱۸۸۸ رشد چشمگیری داشتند.

او ادامه داد: با عنایت به وجود بوستان های متعدد و عرصه های باز در منطقه۲۱ به راحتی و با کمی برنامه ریزی می‌توان این منطقه را طبق سند توسعه به قطب گردشگری تبدیل کرد.

سلیمی یادآور شد: از طریق برقراری تعامل با بخش خصوصی و صنایع مستقر در منطقه۲۱ می‌توان درمانگاه ها و مراکز درمانی مختلف را باتوجه به نیاز منطقه به صورت مشترک در قالب مسئولیت های اجتماعی احداث کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه افزود: پروژه زیرگذر فتح_باغستان بسیار ارزشمند است و سود حاصل از بهره برداری آن شامل حال ساکنین شهرهای پیرامونی تهران و مسافران عبوری و جمعیت شناور منطقه۲۱ نیز می شود.

او همچنین تاکید کرد: تنها مرکز فرهنگی و سینمای منطقه۲۱ تحت عنوان ققنوس که سالیان سال در حال انحام فعالیت فرهنگی و هنری بود، به علت بروز مشکلات عدیده ای بسته شده و امیدواریم با اقدام موثر سازمان املاک این مکان مجددا به شهروندان بازگردانده شود.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 10469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =