نصب راهبندهای ترافیکی در محورهای منتهی به بهشت زهرا

شهرداری منطقه ۱۹ به منظور کنترل ترافیک و روان سازی تردد در بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا (س)، اقدام به نصب دو راهبند و جداکننده ترافیکی در این محورها کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل وترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: این راهبندها طبق نظر کارشناسی و با هماهنگی پلیس راهور در بزرگراه های علامه عسگری و شهید هاشمی نصب شده تا در ساعات پیک ترافیک بویژه طی روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال، برای هدایت خودروها به ادامه حرکت در مسیری دیگر و جلوگیری از قفل شدن معبر استفاده شوند.
به گفته او دو راهبند نصب شده در این محورهای بزرگراهی به صورت مستمر نگهداری و در صورت آسیب دیدگی تعمیر و یا تعویض می شوند.
این مسئول همچنین از ادامه عملیات نصب حفاظ های بتنی (نیوجرسی) در بزرگراه آزادگان خبر داد و افزود: در راستای جایگزینی گاردریل های حاشیه این بزرگراه با حفاظ های بتنی تاکنون ۲/۵ کیلومتر از این معبر در لاین تندرو مسیر غرب به شرق مجهز به این موانع شده است و یک کیلومتر باقیمانده نیز پس از انجام زیرسازی و بتن ریزی انجام می شود.
به گفته مرآتی نصب نیوجرسی در مسیر شرق به غرب آزادگان نیز در برنامه های اجرایی این شهرداری قرار دارد.
معاون شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اقدامات ترافیکی انجام شده برای نگهداشت محورهای بزرگراهی جنوب پایتخت گفت: در همین راستا طی هفته اخیر ۲۰۰ گاردریل به همراه پایه، ۱۲۰ مانع استوانه ای و  ۴۰ تابلوی خطرناک و شورون در بزرگراه های مواصلاتی این محدوده نصب شده است.
 

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 10612

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =