افتتاح مرکز واکسیناسیون بازاریان به زودی

شهر: مراکز واکسیناسیون تجمیعی منطقه 12 مورد بهره برداری قرار گرفت. شهردار منطقه 12 با حضور در آیین افتتاح این مرکز از شروع به فعالیت مرکزی برای کسبه بازار و مرکز خودرویی واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش شهر، آیین افتتاح و بهره برداری از مرکز واکسیناسیون تجمیعی منطقه ۱۲با حضور علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای شهر تهران - الهام فخاری، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران - علی محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ و امیرعلی فریدن فر، رئیس مرکز بهداشت شرق تهران برگزار شد.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون تجمیعی این منطقه گفت: منطقه ۱۲ به لحاظ جمعیتی از تراکم بالایی برخوردار و پذیرای محلاتی است که از لحاظ خدماتی در زمره مناطق کم برخوردار محسوب می شود. در این منطقه چهار مرکز واکسیناسیون تجمیعی وجود دارد. پیش بینی می شود ورود جمعیت با سنین پایین تر به دایره واکسیناسیون، به مراکز واکسیناسیون بیشتری نیاز خواهیم داشت.

سعادتی با بیان این که امیدواریم هرچه سریعتر ویروس کرونا از بین برود، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در سایر محلات این منطقه نیز مراکز واکسیناسیون شروع به کار خواهند کرد. 

شهردار منطقه ۱۲ گفت: طرح ملی شهید سلیمانی در رابطه با واکسیناسیون شهروندان برای کنترل بیماری اجرا می شود. در منطقه ۱۲ وظیفه مراکز واکسیناسیون این است که همه گروه های سنی در نوبت قرار می‌گیرند و واکسن کرونا دریافت می کنند.

او در ادامه افزود: یک مرکز برای واکسیناسیون کسبه بازار تهران در حال پیگیری است و به زودی شروع به کار خواهد کرد. کسبه بازار در حین کار می توانند به مرکز مراجعه کنند و واکسینه شوند. 

سعادتی گفت: این مرکز واکسیناسیون در منطقه ۱۲ خلا محله تختی را پوشش می دهد و مردم از محلات شوش و وحدت اسلامی هم می توانند به این مرکز مراجعه کنند و واکسینه شوند.

او از افتتاح یک مرکز خودرویی واکسیناسیون نیز خبر داده و تاکید کرد: یک مرکز خودرویی  واکسیناسیون در محله هرندی و شوش تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 10678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =