فراخوان ارائه مقالات رفع معضلات محیط زیستی شهر تهران منتشر شد

فراخوان دریافت طرحها و مقالات با عنوان تبیین معضلات محیط زیستی شهر تهران و ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی به منظور رفع آنها منتشر شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، به منظور شناسایی و به حداقل رساندن معضلات محیط زیستی شهر و در راستای پاسداشت هفته محیط زیست ، اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری منطقه ۱۸ تهران اقدام به فراخوان دریافت طرحها و مقالات با عنوان تبیین معضلات محیط زیستی شهر تهران و ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی به منظور رفع آنها نموده است .
درفراخوان طرح و مقالات پژوهشی :  از کلیه پژوهشگران ، صاحبنظران ، دانشجویان ، علاقه مندان و دلسوزان به داشتن شهری پاک و سالم و عاری از هر گونه آلودگی دعوت به عمل می آید آثار ، مقالات و طرح ها ی پیشنهادی خود را جهت رفع معضلات محیط زیستی با موضوعات مختلف از جمله پسماند و پساب ، آلودگی های آب ، خاک ، هوا و .....در قالب مقاله و طرح پژوهشی تهیه و به اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری منطقه ۱۸ تهران ارسال نمایند .
شایان ذکر است مقالات و طرح های برگزیده و منتخب توسط کمیته داوران در روزهای برگزاری هفته محیط زیست به صورت وبینار توسط ارسال کنندگان مقاله و طرح ارائه و بررسی و تحلیل خواهد شد .
بنا به اطلاعات مندرج در فراخوان : مقالات و طرح های اجرایی و منتخب کمیته داوران با مشارکت و محوریت ارائه کنندگان مقاله ها و طرح ها در صورت امکان عملیاتی خواهند گردید و به آثاربرتر و منتخب کمیته داوران جوایز ارزشمندی تعلق خواهد گرفت .

در پایان این فراخوان تاکید شده است که حداکثر صفحات ارسالی ۱۲ صفحه با  قلم و فونت  ۱۴ Bnazanin خواهد بود که کلیه مستندات باید به آدرس  www.mohitzist۱۸.edu@gmail.com  ارسال شوند.

۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 10781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =