آماده باش کامل نیروهای شهرداری برای مقابله با طوفان و باران

شهر: مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد که هیچ مشکل آبگرفتگی و سد معبر جدی در بارندگی و طوفان های عصر دیروز در تهران وجود نداشته است.

 اصغر عطایی، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: همان طور که از پیش اعلام شده بود عصر روز گذشته شاهد بارش باران بودیم که پیش بینی شده تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران افزود: وضعیت هوا بیشتر همراه با طوفان بود که روز گذشته این شرایط شدت گرفت و گسترده تر بود.

او ادامه داد: همه ادوات و تجهیزاتی که برای مقابله با شکستگی درختان و افتادگی داربست ها مورد نیاز است از جمله بالابر و سایر ادوات در آماده باش قرار دارد.

عطایی بیان کرد: با رصدی که در سطح با روش های مختلف انجام شده مشکلی از بابت آب گرفتگی معابر وجود نداشته است و تنها در برخی مناطق تجمع آب مختصر وجود داشت که سریع برطرف شد. به دلیل حرکت ابر بهاری و بارش ها چنین تجمع آب در نقاطی از شهر ایجاد می شود.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران توضیح داد: همه نیروهای ستادی و مناطق ۲۲ گانه در پست های از پیش تعیین شده حضور دارند و از نظر طوفان هم خسارت خاصی گزارش نشده است و این آمادگی به طور کامل وجود دارد تا شرایط جوی آرام شود.

۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 10805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =