نصب احجام رنگارنگ و زیبا در منطقه ۴ تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از پوسته تراشی، امحاء شعار نویسی،  سیمانکاری، نصب احجام زیبا و رنگ آمیزی دیواره ها، المان های شهری، بوستانی و بزرگراهی در این منطقه خبر داد و گفت: رنگ ها و حجم های  شاد و زیبا در سطح منطقه چشم نوازی می کند.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مجید رجبی در این باره گفت: به منظور رضایت خاطر بیشتر شهروندان از مناظر و المان های شهری بنا به دستورالعمل کاربرد رنگ در شهر، زیباسازی شهر در اولویت مدیریت شهری قرار دارد؛ لذا در این راستا بیش از ۶۰۰ مترمربع از پل تقاطع بزرگراه شهید بابایی –تلو براساس شیوه نامه ی پالت رنگی سازمان زیباسازی  رنگ آمیزی شد.

او خاطرنشان کرد:  در ادامه این عملیات بیش از ۶۰  ایستگاه اتوبوس در سطح نواحی ۹ گانه و نیز حدود ۴۰۰ مترطول از  جداول پارکینگ باغ پرندگان به رنگ های زیبا مزین شد.
رجبی بااشاره به نصب احجام زیبا و هنرمندانه در سطح منطقه گفت: در این راستا در ورودی بوستان پلیس احجام رنگارنگ و زیبای درختان و پرندگان با موضوعیت فصل بهار به شهروندان خیرمقدم می گوید.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۴ در پایان  با اشاره به ساماندهی و نماسازی جداره های بدمنظر شهری گفت: براساس شیوه نامه پالت رنگی بیش از ۴۰۰ مترمربع از نماهای شهری خیابان جشنواره نرسیده به خیابان دماوند سیمانکاری و رنگ آمیزی شد.


 

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 10898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =