احداث ۲ ساختمان اسکان کارگری شمال شرق تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار تهران از عملیات عمرانی ۲ ساختمان اسکان کارگری خبر داد و گفت: تسریع در خدمت رسانی و حضور به موقع در زمان ضروری از مهمترین عوامل توسعه ساختمان های اسکان کارگری است.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۴ تهران " مهدی پورشاسب" با بیان این مطلب گفت: عملیات عمرانی دو  پروژه اسکان کارگری  نواحی ۳، ۷   و باغ پرندگان از اسفند ماه سال ۹۹ آغاز به کار کرد  و در حال حاضر در مرحله اجرای فونداسیون  قرار دارند.
 او با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان با حوزه نگهداشت شهر هستند، گفت: به منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران عملیات احداث ساختمان اسکان کارگران ۳ و۷ در چهارراه استقلال به مساحت حدود ۲۵۰۰ متر و اسکان کارگری  باغ پرندگان به مساحت حدود ۴۰۰ متر مربع در دستور کار قرار گرفت.
 معاون فنی و عمران این منطقه با اشاره به اینکه ساختمان های اسکان کارگری دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند، افزود:  هر یک از این ساختمان ها با سازه بتنی با امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه در هرطبقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق بهداشت به همراه مسئول بهداشت و چکاب ماهانه، رختکن، اتاق شستشوی لباس کارگران، استراحتگاه  و تهویه پیش بینی شده است.
پورشاسب ادامه داد: در حال حاضر ۱۰  ساختمان اسکان کارگری در منطقه و نواحی ۹ گانه فعالیت دارند و با احداث این ساختمان تعداد آنها  به عدد ۱۲ افزایش می یابد.
او خاطرنشان کرد: همچنین فاز اول اسکان کارگری جعفرپناه در محله حکیمیه در حال اجرا است و پیش بینی می شود درسال آینده به بهره برداری می رسد.

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 10928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =