خیابانی در منطقه۲ پایتخت به نام همرزم شهید سلیمانی مزین شد

آئین نامگذاری خیابان شهید سردار حسین پورجعفری، یار وفادار سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور شهردار منطقه ۲ و فرزندان گرانقدر شهید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حسن صفات، شهردار منطقه ۲ تهران در آیین نامگذاری خیابانی به نام همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: زحمات وفداکاری های این شهید بزرگوار که از محبوب‌ترین چهره‌های کشور هستند، باید پاسداری شود، وحدت، همدلی و همراهی از جمله ثمره‌های خون سردار سلیمانی و همرزمانشان است که این وحدت در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهید سردار پورجعفری صرفا یک فرد نیست، بلکه یک مکتب، روش، منش و سلوک است و امروز مفتخریم که یکی از معابر منطقه به پاس رشادت های این شهید والامقام و اشاعه فرهنگ  ایثار و مقاومت به نام وی مزین شد.

صفات تاکید کرد: به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند .

شهردار منطقه ۲ گفت: شهید پورجعفری  مایه افتخار کشور و انقلاب است نامگذاری معابر به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است .

براساس این گزارش سردار حسین پورجعفری از اوایل دهه ۱۳۶۰ و همزمان با ورود به سپاه کرمان در کنار سردار سلیمانی قرار گرفت و در تمام سال‌های فرماندهی حاج قاسم در لشکر ۴۱ ثارالله و نیروی قدس دوشادوش او بود و سرانجام در کنار مراد و رفیق دیرینش به شهادت رسید.

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 10943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =