آمادگی کامل شهرداری تهران برای ایام نیمه خرداد/ شهر تهران سیاه پوش می شود

شهر: مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: طی روزهای گذشته جلساتی را با ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) داشتیم و در مورد فضاسازی و تبلیغات در سطح شهر با ستاد و مناطق مختلف تهران هماهنگی داشتیم تا پیش بینی ها و اقدامات لازم صورت گیرد.

اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره اقدامات شهرداری برای روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه گفت: طی روزهای گذشته جلساتی را با ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) داشتیم و در مورد فضاسازی و تبلیغات در سطح شهر با  ستاد و مناطق مختلف تهران هماهنگی داشتیم تا پیش بینی ها و اقدامات لازم برای برگزاری مراسم های احتمالی صورت گیرد.

او ادامه داد: اقدامات مربوط به فضاسازی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، خصوصا در محلات منتهی به حرم امام خمینی(ره) و جماران به صورت پر رنگ تر دنبال خواهد شد.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: امسال هم مانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسمات حضوری در حرم امام خمینی (ره) برگزار نخواهد شد و فقط تبلیغات گسترده در سطح شهر انجام خواهد شد.

به گفته او ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در فضای مجازی اقداماتی را برای سالگرد انجام خواهد داد.

عطایی با اشاره به اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی درباره ۱۵ خرداد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در منطقه ۱۵ شهر تهران با هماهنگی های منطقه اقدام خواهد کرد و بنرهایی متناسب با این روز در سطح شهر به اجرا در می آید.

او افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به صورت ویژه اجرای مراسمی در یک نقطه از منطقه ۱۵ در دستور کار دارد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پایان عنوان کرد: در این ایام و شهادت امام جعفر صادق (ع)  که در پیش رو است شهر تهران سیاه پوش خواهد شد و مناطق  شهر تهران در حال انجام این اقدام هستند تا شهر در روز شهادت آماده باشد.

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 10951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =