بازدید مدیران شهری از عملیات اجرایی ساخت پاتوق فرهنگی ناشنوایان

شهردار منطقه ۷ به همراه مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران، رییس فدراسیون ناشنوایان و مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از فدراسیون ناشنوایان بازدید و از ساخت پاتوق فرهنگی ویژه ناشنوایان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با اعلام این خبر افزود: این نشست در راستای دستور  دکتر حناچی شهردار تهران مبنی بر همکاری شهرداری با فدراسیون ناشنوایان برگزار شد و تصمیماتی در خصوص کمک های عام المنفعه و ساخت پاتوق ویژه ناشنوایان ‌با رویکرد فرهنگی به این فدراسیون صادر شد.

حاجوی خاطر نشان کرد: شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری توجه ویژه ای به افراد دارای معلولیت داشته و با توسعه زیرساخت های شهری جهت بهبود رفاه افراد دارای معلولیت قدم بزرگی را برداشته است. اکنون نیز به منظور ایجاد بستر مناسب جهت احداث پاتوق فرهنگی ویژه ناشنوایان، همکاری نموده و برای مساعدت و کمک به این فدراسیون جهت توسعه و پیشرفت ورزش معلولین اعلام آمادگی می کند.

در ادامه امیر محسنی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه ورزشکاران ناشنوا در ۱۷ رشته ورزشی فعالیت دارند، گفت: با همکاری شهرداری تهران، زیرساخت های ورزشی در این رشته ها توسعه یافته و باشگاه ورزشکاران ناشنوا در منطقه ۷ با طراحی فاخر و درخور شان ورزشکاران راه اندازی خواهد شد.

 در جریان این بازدید مدیران شهر تهران به بحث و گفتگو پرداختند و تصمیماتی را در راستای اجرایی شدن این طرح اتخاذ و مقرر شد طی چند جلسه با حضور مدیران و متخصصین امر، طرح ها و برنامه های ویژه ای جهت احداث هرچه سریعتر پاتوق فرهنگی و اجتماعی ویژه ناشنوایان صورت پذیرد.

loading

  نظرات


هیچ نظری ثبت نشده است.

بازگشت

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 10965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =