دیدار مدیران محله منطقه ۲۱ با شهردار

مدیران محله های ۱۳گانه منطقه۲۱ با شهردار، معاونین و شهرداران نواحی ۳ گانه ورودی غربی پایتخت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، در این جلسه صمیمی ابتدا هریک از مدیران محله ها نسبت به معرفی خود و محله هایشان پرداختند، سپس به صورت مستقیم با شهردار منطقه در رابطه با مشکلات حقوقی سراها، همفکری درباره مباحث فرهنگی_اجتماعی و بهبود روند خدمت رسانی سراها به شهروندان در دوران کرونا بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه بیگی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ گفت: برپایی جلسات مستمر شهرداران نواحی با مدیریت محله ها و حضور آنان در بازدیدهای میدانی می تواند به همفکری بیشتر و رفع مطلوب تر مشکلات در سطح محله ها بینجامد.

رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ همچنین افزود: اعتقاد من بر این است که اگر مجموعه مدیریت شهری بخواهد مشارکت حداکثری شهروندان را داشته باشد، می بایست مدیریت محله به عنوان یکی از مهم ترین پل های ارتباطی مردم با شهرداری تقویت شود.

وی ادامه داد: وجود چهره های جوان و باانگیزه در بین مدیران محله ها حاکی از این است آنان برای رسیدن به اهدافشان می جنگند و مصمم هستند.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: مدیران محله ها به عنوان کسانی که بیشترین ارتباط با شهروندان را دارند می توانند نقش بسزایی در فرهنگ سازی و اقناع سازی هرچه بهتر در زمینه های پسماند و نگهداشت شهر به خصوص در میان کودکان داشته باشند.

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 10969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =