برگزاری جشنواره مجازی  سالگرد ارتحال امام (ره)

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: با فرارسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ه)، ۳ جشنواره مجازی در قالب مسابقه نقاشی ، سوگواره شعر وخاطره و مسابقه کتابخوانی در سطح محلات برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، محمد خادمی با تسلیت فرارسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت : با توجه به شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا ،برنامه های گرامیداشت این ایام به صورت مجازی از طریق شبکه های اجتماعی و با همکاری سرای محلات ۲۰ گانه اجرا می شود.
او افزود: مسابقات نقاشی با موضوع امام مهربانی کودک و نوجوان ، سوگواره شعر و خاطره با موضوع شعر و خاطره در وصف امام (ره)  و مسابقه کتابخوانی با موضوع جایگاه زن در اندیشه امام خمینی (ره) با همکاری سرای محلات ۲۰ گانه در حال برگزاری است .
معاون شهردار منطقه۴  همچنین از راه اندازی کاروان خودرویی در ۱۴ خرداد ماه خبر داد و گفت : در شب سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی یک کاروان خودرویی مزین به پرچم ، سخنان و تصاویر امام راحل با پخش مداحی و نوحه سرایی در سطح منطقه حرکت خواهد کرد ، همچنین با توجه به تقارن رحلت امام (ره) با شهادت امام صادق (ع) نسبت برپایی کاروان خودرویی و مراسم عزاداری در میدان شهید بهشتی  در برنامه کاری قرار دارد.
اودر خاتمه از برگزاری مراسم غبار روبی شهدای منطقه ۴ در مقبره الشهدای گمنام بوستان پلیس با حضور پایگاه بسیج و شورایاری محله در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
کد خبر: 10986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =