شهرداری آماده هر نوع کمکی برای اطفاء حریق پالایشگاه ری است

شهر: شهردار منطقه ۲۰ تاکید کرد: شهرداری منطقه اماده کمک رسانی به نیروهای امدادی و عوامل مدیریت بحران شهرستان ری برای اطفای آتش سوزی پالایشگاه جنوب تهران است.

فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره آتش سوزی پالایشگاه شهید تندگویان در جنوب تهران گفت: در حال حاضر در محل اتش سوزی حضور داریم و تمامی عوامل امدادی در حال اطفاء حریق هستند.

او افزود: شهرداری تهران نیز نیروهای ۶ ایستگاه اتش نشانی را در محل مستقر کرده تا بتوانند هم مخازن سوخت مجاور را خنک کنند و هم اطفاء حریق را انجام دهند.

شهردار منطقه ۲۰ تاکید کرد: شهرداری منطقه نیز در کنار عوامل اتش نشانی و سایر نیروها، آماده هر نوع کمکی به مدیریت بحران منطقه و اجرای فرامین فرماندار شهرستان ری که در محل حادثه حضور دارد، است.

افشار اضافه کرد: تا کنون ۲۵ تانکر آب ۱۲ و ۲۸ هزار لیتری وارد مجموعه کردیم و خدمات پشتیبانی به نیروهای سازمان آتش نشانی ارائه کردیم. تا دقایقی دیگر نیز ستاد مدیریت بحران با همه عوامل در منطقه تشکیل می‌شود و همه جوانب موضوع بررسی خواهد شد.

او گفت:  البته جای هیچ نگرانی نیست و متخصصین پالایشگاه و عوامل آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند. ضمن اینکه معاون خدمات شهری شهرداری تهران و عوامل این معاونت ، همچنین فرمانده سپاه استان تهران و شهرستان ری نیز در محل برای انجام کمکها و اقدامات لازم حضور دارند.

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
کد خبر: 10995

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =