اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در خیابان ستارخان

طرح ویژه نگهداشت شهر با حضورمدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران، شهردار و مدیران منطقه ۲ در محور ستارخان اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حسن صفات شهردار منطقه ۲ در جریان این بازدید با اشاره به اجرای مستمر طرح نگهداشت شهر گفت: نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی های شهری یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از شهرداری است و برهمین اساس طرح فوریتی نگهداشت با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان به صورت برنامه هفتگی اجرا می شود.
صفات با بیان اینکه این طرح با بسیج نیروهای خدمات شهری، خدمات رسانی در محلات و محورهای اصلی انجام می شود افزود: خدمات نگهداشت شهر در همه حوزه های فضای سبز، زیباسازی، خدمات شهری، بازیافت، سد معبر و... شامل نظافت و رفت و روب، شستشوی المان های شهری، ایستگاه های اتوبوس و پاکسازی زمین های بایر، طعمه گذاری  است.
شهردار منطقه ۲ کاهش پیام های مردمی در سامانه های ۱۳۷ و نظارت همگانی ۱۸۸۸ را از اولویت های مدیریت منطقه برشمرد و گفت: تلاش می شود با اجرای طرح فوریتی  و ارتقای خدمات رسانی در سطح محلات و معابر، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.
اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران نیز درادامه بازدید، اجرای  این طرح در یک محور را فرصت مناسبی در راستای همکاری بهتر و مطلوبتر در نگهداشت شریان های فرعی و محلات کم برخوردار دانست و تاکید کرد: این طرح ها باید به صورت مداوم و یکپارچه و با برنامه ریزی منسجم انجام شود.

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 11084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =