ثبت یک روز به یاد ماندنی برای دختران  کار و خیابان

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و روز دختر، بیش از ده عنوان برنامه فرهنگی،هنری ،ورزشی و علمی ویژه دختران برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ،کاظم داودی با اشاره به برگزاری برنامه های روز ملی دختران همزمان با این میلاد فرخنده اظهار داشت: نامگذاری روز ملی دختران فرصتی برای جریان سازی فرهنگی و توجه ویژه به موضوع دختران در جامعه و توسعه سلامت اجتماعی دختران است ، بدین منظوربرنامه هایی ویژه دختران پیش بینی و اجرا می شود.
داودی افزود: برگزاری برنامه های آموزشی در محور خلاقیت و نوآوری،هنری  ازجمله برنامه های پیش بینی شده است که با هدف زمینه سازی ارزش های متعالی و رشد فرهنگ ایرانی اسلامی، خلاقیت و تقویت حس خود باوری و مشارکت در عرصه های فرهنگی،علمی و اجتماعی اجرا می شود.
 سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ افزود: برگزاری مسابقات علمی ، ورزشی و هنری از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کوئید ۱۹،این برنامه ها به صورت مجازی اجرا می شود.
داودی در ادامه برنامه یک روز برای کودکان دختر کار و خیابان اشاره کرد و گفت: بدین منظور برنامه های تفریحی و اهدای هدایا برای این کودکان پیش بینی شده است که با رعایت اصول بهداشتی اجرا می شود و امید می رود بتوانیم لحظات خوب و مفرحی برای آنها رقم بزنیم.
او درپایان برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در ضلع شرقی دریاچه چیتگر و همچنین برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری بانوان درسرای محلات را بخشی دیگر از برنامه های دهه کرامت و روز دختر برشمرد.

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 11134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =