بازپیرایی فضای سبز ۲۰ مدرسه در محدوده منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: عملیات بازپیرایی فضای سبز ۲۰ مدرسه به منظور ایجاد جلوه های زیبا در عرصه فضای سبز به اجرا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری با اعلام مطلب فوق گفت: این اقدامات با وجود تعطیلی یکسال اخیر مدارس به دلیل بحران کرونا به منظور ارتقای سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان و آمادگی مدارس برای حضور دانش آموزان پس از عبور از این شرایط انجام شد.

به گفته او، کاشت درخت، حذف تنه جوش و پاجوش، حذف علف هرز، کندوکوب و نخاله برداری، حذف درخت خشک، هرس سبز، رسیدگی به باغچه ها، آبیاری، درخت شویی و سمپاشی از جمله اقداماتی است که به همت اداره فضای سبز به انجام رسید.

جعفری گفت: از آنجایی که  منطقه ۱۵ همواره در ارتقای و افزایش سرانه فضای سبز و جلب رضایتمندی شهروندان تلاش می کند، ۹۷ درخت  نیز در محوطه مدارس کاشته شد.

 او اضافه کرد: در این راستا فضای سبز مدارس علیزاده، شهید معتمدی، شهید رضوی، زینبیه، استثنایی رجائیه، شهید قربانی مطلق، بنی هاشم، شهید ثانی، محدثه، امام رضا (ع)، امام باقر(ع)، جمهوری اسلامی، ملاصدرا، شیخ مفید، هفتم تیر، نرجس، جوادالائمه(ع)، نجمه و لقمان حکیم بهسازی شد.

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
کد خبر: 11135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =