برنامه های روز ملی گل و گیاه ویژه کودکان جنوب تهران

 معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ از تدارک برنامه های آموزشی و فراغتی روز ملی گل و گیاه ویژه کودکان و نوجوانان این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مجید صبوری معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اشاره به نامگذاری ۲۵ خرداد به روز ملی گل و گیاه گفت: به همین مناسبت مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این حوزه با اختصاص بخشی از برنامه های آموزشی و فراغتی این روز به کودکان و نوجوانان به ارائه آموزش هایی درخصوص نحوه کاشت گل و گیاه و نگهداری از آن ها در مرکز بوستان شریعتی می پردازد.  
او آشنایی با فیزیولوژی حشرات مختلف را از دیگر برنامه های آموزشی این روز اعلام کرد و افزود: به همین منظور فضایی برای مشاهده و تجربه عینی کودکان در آزمایشگاه این مرکز آماده شده است.  
ضمن اینکه مزرعه کودک این بوستان نیز برای میزبانی از کودکان درآموزش کاشت دانه و مشارکت در کاشت بذر سبزی، آماده سازی شده است.
این مسئول برگزاری مسابقه قلمه گیری گیاهان آپارتمانی و اهدای جوایز به بهترین کودکان را حسن ختام برنامه های روز ملی گل و گیاه اعلام و بیان کرد: به منظور بهره مندی والدین کودکان از آموزش ها و مشاوره گل و گیاه نیز برنامه پرسش و پاسخ ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه در مرکز شریعتی برگزار می شود که شهروندان می توانند به منظور شرکت در این برنامه با شماره ۵۵۸۵۲۱۲۱ مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره گل و گیاه تماس بگیرند.

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 11215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =