حفر چاه جذبی جدید برای کنترل رواناب های بزرگراه آزادگان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از حفر یک حلقه چاه جذبی در بزرگراه آزادگان با هدف هدایت آب های سطحی و کنترل رواناب های این محور خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مجید صبوری با اشاره به اینکه نگهداشت معابر بزرگراهی و شریان های اصلی منطقه به دلیل اهمیت مواصلاتی از اولویت خاصی برخوردار است گفت: در همین راستا نیز ضمن کنترل مستمر این معابر، به منظور جلوگیری از بروز آب ماندگی بویژه در فصول بارندگی و تردد روانتر خودروها، یک حلقه چاه جذبی به چاه های این محور اضافه شد.  
او افزود: این حلقه چاه جذبی که دارای ۹ متر میله و ۸۵ متر انباری است با انجام عملیات کول گذاری برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش احتمالی، قبل از ورودی شهرک مرتضی گرد حفر شده است.
صبوری ادامه داد: به منظور استفاده بهینه و جلوگیری از ورود زباله به چاه، یک حوضچه رسوب گیر نیز در ورودی آن احداث شد.
معاون شهردار منطقه همچنین به عملیات حفر چاه جذبی در رینگ بوستان بزرگ ولایت اشاره و بیان کرد: با توجه به نشست چاه قبلی، عملیات احداث چاه جدید با برخورداری از ۱۰ متر میله و یک انباری بزرگ حفر و کول گذاری نیز انجام شد.
این مسئول در ادامه به تشریح فعالیت های مستمر در حوزه نگهداری کانال ها و حوضچه های رسوبگیر پرداخت و گفت: هر ماه به طور متوسط ۳۹ هزار متر کانال و ۷ حوضچه رسوبگیر نگهداری و ۲۰ هزار متر نیز لایروبی مفید در محدوده این منطقه انجام می شود.

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر: 11246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =