برگزاری ویژه برنامه های ورزشی منطقه ۴ تهران در دهه کرامت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برگزاری رقابتهای متنوع ورزشی بانوان و دختران در دهه کرامت از ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) در محلات ۲۰ گانه خبر داد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، محمد خادمی با تبریک فرارسیدن اعیاد دهه کرامت گفت: ۱۴ برنامه مختلف ورزشی در فضای باز ، پیاده روی مادر و دختر با عنوان "همگام با دخترم"، پویش دوشنبه های ورزشی  و ایستگاه ورزش شهروندی با عنوان امروز برای دخترم با رعایت دستور العمل های بهداشتی در  بوستان های شاخص منطقه ۴ آغاز و تا یکم تیر ادامه دارد.
او افزود: برگزاری دور مقدماتی جام "بانوی شهر" در رشته های بسکتبال، والیبال، بدمینتون و ... ، رقابت های ورزشی ویژه مادر و دختر بازیهای بومی و محلی(رقابت های بین نسلی) و جشنواره ورزشی ویژه دختران تلاشگر با عنوان لبخند دخترم در بوستان بانو "مرضیه حدیدچی"از دیگر برنامه های دهه کرامت است.
معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه به برگزاری رقابت های ورزشی با عنوان "خواهرانه" گفت : جشنواره رقابتی مهارتهای رشته های ورزشی مختلف و بازیهای بومی ، محلی ویژه خواهران و برادران زیر ۱۲ سال به شکل درون منطقه ای در سطح محلات ۲۰ گانه نیز برای خانواده ها در نظر گرفته شده است.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 11257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =