شهرداری گواهینامه استقرار نظام مدیریت محیط زیست را دریافت کرد

اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در سال۱۴۰۰ موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ استقرار نظام مدیریت محیط زیست شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، نشست اختتامیه ممیزی داخلی استاندارد بین المللی ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار برگزار شد.

در این نشست«شینا انصاری» اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ توسط مناطق ۲٢گانه را آغاز راهی برای بهبود مستمر فرایندهای اجرایی دانست و ضمن اشاره به تفاوت های میان ویرایش ۲۰۰۴ و ۲۰۱۵ نظام مدیریت محیط زیست، بر استفاده از ظرفیت های این نظام نظیر توجه به چرخه حیات تاکید نمود.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت استقرار نظام مدیریت محیط زیست در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تاکید کرد و گفت: پیاده سازی این نظام کاهش آسیب های محیط زیستی را در پایتخت به دنبال دارد .

او با اشاره به اینکه موضوع استقرار نظام مدیریت محیط زیست مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است که با سابقه بیش از ۱۰ سال در مناطق در حال اجرایی شدن است، گفت: در بحث ممیزی سیستم مدیریت محیط زیست، موضوع نگهداشت و اقدامات مراقبتی یکی از ضروریات است که باید در کنار استقرار نظام مورد توجه قرار گیرد.

انصاری تاکید کرد: استقرار صحیح نظام مدیریت محیط زیست، کاهش آسیب های محیط زیستی را به دنبال دارد،اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار موضوعات مختلف محیط زیستی را رصد می کند و در این راستا علاوه بر استقرار نظام مدیریت محیط زیست بحث پایش آلاینده ها، ارزیابی اثرات محیط زیستی پروژه های شهری، بهینه سازی مصرف انرژی و توسعه انرژی های تجدیدپذیر، آموزش و توانمندسازی را مطابق سیاست های موجود، احکام و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و برنامه سوم توسعه در دستور کار خود دارد.

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
کد خبر: 11261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =